keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Haaste Marialta

Sain Marialta hyvän mielen haasteen jo hetki sitten, mutta oikeastaan nyt vasta on sellainen fiilis... Haaste kuuluu näin:
"Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä. Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää). Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle. Kerro heille, että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen)."

(Sain kirjoitettua tämän tähän saakka, kunnes "tuli jotain muuta", eli totaalinen aivojen tyhjennys... Ehkä nyt saisin jotain aikaiseksi)

1. Ystävät. Niitä ei ole montaa, niitä oikeita ystäviä.

2. Perhe. Vaikka joskus käykin hermoille ;)

3. Oma aika. Olen vihdoin oppinut se, että otan itselleni omaa aikaa. 

4. VimmaNaiset. Neulontaporukkamme pitää minut sosiaalisessa elämässä kiinni ja pelastaa maanantait. Pitkästä aikaa on hienoa tuntea kuuluvansa porukkaan.

5. Tekemisen ilo. Olen taas vähitellen löytänyt tekemisen ilon ja päässyt jonkinlaisesta blokista yli. Olen kuitenkin vielä liian laista raportoimaan siitä tänne.

6. Syreenin kukat. Mä niin tykkään noista syreeneistä. Varsinkin valkoisesta. Harmi kun ne kukkii niin vähän aikaa...

7. Kirjoittaminen. Neuleblokin aikana löysin tavallaan kirjoittamisen uudelleen. Selkeyttää ajatuksia kun saa ne paperille.

8. Leipominen. Olen niin ylpeä siitä, että olen saanut vihdoin tehtyä sämpylöitä, jotka ovat oikeasti pehmeitä ja syömäkelpoisia. Seuraavaksi pitänee ryhtyä harjoittelemaan pullan leipomista. Pakastimesta löysin toissapäivänä korvapuusteja, jotka muistuttavat ikävästi sitä, kuinka huono olen pullaa leipomaan. Miksi edes olen pakastanut ne? Ehkä juuri siksi.

9. Värit. Olen parin viikon aikana ottanut taas värejä käyttöön vaatteissa. Yhtenä päivänä kävin kaupassa niin, ettei minulla ollut mitään mustaa päällä. Minulla! Hieman ahdisti, mutta teki kyllä hyvää. Ehkä jonain toisenakin päivänä vielä yllätän itseni.

10. Asioiden loppuun saakka tekeminen. Kyllä, tämänkin meinasin lopettaa kesken kun en muka keksinyt mitään. Olen vähitellen oppinut tekemään asiat loppuun saakka. Edelleen ärsyttää, jos joudun jättämään jonkin kesken vaikka motivaatio olisi juuri silloin kohdillaan. Mutta olen sentään oppinut palaamaan asioihin ja saamaan ne loppuun saakka. Vaikkakin se vielä välillä kestää...

(ps. tätä kirjoitin varmaan n.4 tuntia.)


Haastan tähän....
Nennaemilian, koska oot niin tärkeä <3
Nailicious, koska sulla on niin herrrrkullinen blogi :)
...ja oon tylsä enkä keksi muita...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti