keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Huhtikuun SNY-pakettia!

Ihan uskomatonta toimintaa SNYltäni! Itse olen juuri ja juuri toipunut paketin kasaamisen "krapulasta" ja oma salainen neuleystäväni lähettää jo seuraavan kuun pakettia! :D Eli aivan yllätyksenä tuli pakettikortti ja kävinpäs heti kampaajalle mennessäni postin kautta. Ihana Marimekon punainen Lumimarja-laatikko siellä odotti! Mistähän SNY tiesikään että tuo Lumimarja on (melkein) ainoa jota Marimekon tuotteista siedän ;)

No sitten paketin sisältöön:



Paketissa oli kaunis kettu-kortti, Reilun kaupan kahvia, Novitan Flipflop-lankaa vihreänä ja liilana, tupsujen tekoon kiekot ja kolme kerää Hjerte Flamme Boucle-lankaa joka on minulle ihan uusi tuttavuus. Todella hauskan näköistä lankaa! :D Tuollaisia tupsuun tekoon tarkoitettuja kiekkoja olen aina toivonut (vaikka en tiennyt edes olevan olemassa!), jospa tupsuja tulisi nyt tehtyä kun on kunnon välineet ;)



Kiitos SNY, mahtava paketti! Onnistut aina yllättämään minut lankavalinnoilla :)

---

Pääsiäinen tuli ja meni. Keskiviikon ja torstain välisenä yönä nousi pikkuneidille kuume nuhan kaveriksi ja pääsiäisen suunnitelmat siirtyivät noin vuorokaudella. Onneksi kuumetta ei kestänyt pitkään ja lauantaiaamuna päästiin Muorin ja Vaarin luo kyläilemään :) Pääsiäinen meni ja nyt olen itse (jälleen) nuhainen. Olinhan taas parisen viikkoa terveenä, eli kahden kuukauden sisällä kolmas nuha (2viikkoa kipeänä, 2vkoa terveenä, 2vkoa kipeänä, 2vkoa terveenä ja taas kipeänä 2 viikkoa(?)) Tämän takia näihin päivityksinkin tuli pidempi tauko, kevään viimeiset koulupäivät olivat aikas uuvuttavia ja pikkuneidin kanssa valvottiin muutamia öitä yskän ja tukkoisuuden takia. Ensi maanantaina alkaisi sitten työharjoittelu, katsotaan kuinka poikki olen silloin...

Mukavaa loppuviikkoa!

2 kommenttia:

  1. salainen neuleystävä8. huhtikuuta 2010 klo 12.09

    kiva kun olet pitänyt minun lankavalinnoistani ja osasin valita oikean laatikon sekä tuolliasen tupsun teko välineen, kun olet sellaista toivonut ( vaikak minulla ei ollut siitä mitään tietoa).

    VastaaPoista
  2. Nuo tupsukiekot olivat "tavaroita joita et ole koskaan tiennyt tarvitsevasi"-sarjaa, eli olen tähän mennessä jättänyt tupsut mieluummin tekemättä kuin taistellut pahvikiekkojen kanssa :D Kiitos vielä!

    VastaaPoista